منتدى زعفان الاهلاوى
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

اهلا وسهلا بكم فى منتدى زعفان الاهلاوى

المنتدى الرسمى للنادى الاهلى

سجل وانضم الينا
مع تحيات مدير المندى
محمد زعفان
تليفون /01272006604
/01211051338
منتدى زعفان الاهلاوى
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

اهلا وسهلا بكم فى منتدى زعفان الاهلاوى

المنتدى الرسمى للنادى الاهلى

سجل وانضم الينا
مع تحيات مدير المندى
محمد زعفان
تليفون /01272006604
/01211051338
منتدى زعفان الاهلاوى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى محبى ومشجعى وعشاق النادى الاهلى

الرئيسيةالرئيسية  مجله زعفانمجله زعفان  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
****  مرحبا بكم فى منتدى زعفان الاهلاوى كل ماتتمناه من مباريات واهداف جميلة وغيرها ***  . .
 .......أهلا وسهلا بك ضيفنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بالتسجيل فى المنتدى كما يشرفنا أن تقوم بكتابة مواضيع او المشاركة برد و إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، وفي حال رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه .

بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» بث مباشر لقناة الجزيرة الرياضية +1(على منتدى زعفان الاهلاوى )شااااااااااااااااااااااااااااهد وستمتع
ادارة الاهلى الى اين؟؟  Icon_minitimeالأحد فبراير 10, 2013 8:51 pm من طرف محمد زعفان

» بث مباشر للدوري الانجليزي(على منتدى زعفان الاهلاوى )شااااااااااااااااااااااااااهد وستمتع
ادارة الاهلى الى اين؟؟  Icon_minitimeالأحد فبراير 10, 2013 8:49 pm من طرف محمد زعفان

» بث مباشر لقناة الجزيرة الرياضية +2(على منتدى زعفان الاهلاوى )شاااااااااااااااااااهد وستمتع
ادارة الاهلى الى اين؟؟  Icon_minitimeالأحد فبراير 10, 2013 8:46 pm من طرف محمد زعفان

» بث مباشر لقناة الجزيرة الرياضية HD(على منتدى زعفان الاهلاوى ) شااااااااااااااااااااااااااهد زستمتع
ادارة الاهلى الى اين؟؟  Icon_minitimeالأحد فبراير 10, 2013 8:44 pm من طرف محمد زعفان

» بث مباشر لقناة الجزيرة الرياضية +9(على منتدى زعفان الاهلاوى) شاااااااااااااااهد وستمتع
ادارة الاهلى الى اين؟؟  Icon_minitimeالأحد فبراير 10, 2013 8:40 pm من طرف محمد زعفان

» مبارات الاهلى والتراجى التونس 4/11/2012 (على منتدى زعفان الاهلوى )
ادارة الاهلى الى اين؟؟  Icon_minitimeالخميس نوفمبر 01, 2012 4:16 pm من طرف محمد زعفان

» شاهد - فاروق الباز : مصر تمر بمرحلة ارتباك و لخبطة و لن نحقق النهضة بطريقة سد الاخرام .. و يقيم الاخوان (على منتدى زعفان الاهلاوى
ادارة الاهلى الى اين؟؟  Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 17, 2012 6:51 pm من طرف محمد زعفان

» حمل وشاهد - لقاء مرتضي منصور مع وائل الابراشي في العاشرة مساء كامل . لقاء مثير يسب مستشار الرئيس ويفضح الاخوان ويكشف حقائق موقعة الجمل !! (على مندى زعفان ااهلاوى )
ادارة الاهلى الى اين؟؟  Icon_minitimeالأحد أكتوبر 14, 2012 6:30 pm من طرف محمد زعفان

» فيديو - شلبي مفيش حاجة اسمها الشعب يريد و الزماك عطل الشناوي و يسخر من ادارة عباس)) على منتدى زعفان الاهلاوى
ادارة الاهلى الى اين؟؟  Icon_minitimeالأحد أكتوبر 14, 2012 6:13 pm من طرف محمد زعفان

أفضل 10 أعضاء في هذا الأسبوع
لا يوجد مستخدم
ممنوع النسخ

ادارة الاهلى الى اين؟؟

كاتب الموضوعرسالة
شباب مسلم

ادارة الاهلى الى اين؟؟  Empty
مُساهمةموضوع: ادارة الاهلى الى اين؟؟    ادارة الاهلى الى اين؟؟  Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 21, 2011 1:54 am

اعذرونى انا انتظرت كتير انى اكتب لانى عارف ان فى ناس كتير هاتهاجمنى ولكن انا اهلاوى بقلبى وبعقلى وليس اهلاوى بعصبيتى انا شايف ان ادراة الاهلى مابقتش صح فى ادارتها للنادى العظيم النادى الاهلى
وبرهان على كلامى ماحدث من قلة من الجماهير اتجاة محمود الخطيب فى ماتش الشبيبة لان الجمهور بدا فى الغليان
ودة حقة الطبيعة اتجاة نادى من اعظم الاندية فى العالم نادى حاصد للبطولات وليس وصيف للبطولات
انا عايز بس اعرف مين اللى بيوافق وبيطلب لعيب بعينة وللاسف لم نستثمر لعيب من صفقات الاهلى لانها ببساطة صفقات قلم للزمالك وليس افادة للنادى الاهلى باستثناء حسام غالى
اريد ان اعرف مين اللى بيطلب الاعب والادارة بتوافق علية بناء على اية امثال للموسم دة فقط وليس المواسم الماضية ( جمال حمزة صفقة من العيار الثقيل) ولكن الاهلى غير رغبتة وفسخ العقد مع الاعب ولايزال السبب غير معروف حتى الان لاننا عارفين انة لاعب مابيحبش يتدرب ولكنة فى الملعب شىء تانى خالص ومن وجهة نظرى الشخصية افضل مهاجم بالنسبة لمهاجمين النادى الاهلى الحالين مع احترامى ليهم كلهم
مشيت احمد بلال وسيبت حسنى وفرانسيس

اين؟؟؟؟ اين عبد الحميد شبانة وغدار وفين فرصتهم للمشاركة واين شكرى وعفروتو وسعيود
اين محمود ابو السعود اللى المفروض مستقبل مصر القادم
جبت لية شوقى والادارة وفقت علية لية ؟؟؟؟ عندك ذخيرة حية من النجوم فى وسط الملعب لكن الادارة وافقت لسبب بسيط وهو قلم للزمالك عشان الزمالك مايخدوش
اين صفقات الاهلى من خط الدفاع المهزوز واين بديل معوض
واقول للبدرى مرة اخرى فانلة النادى الاهلى كبيرة عليك ولا داعى للمجاملة للاعيبة النادى الاهلى كبيرة السن
واقول فى النهاية لابو تريكة انت عملت كل حاجة تتخيلها مع نادى القرن ولكن حفظا لماء الوجة ارجوك اعلن اعتزالك انا بحبك جدا ودية سنة الحياة وتعلم من محمود الخطيب عندما اعلن اعتزالة بسبب عملية فى العين انت كبير ياتريكة وحصدت مع الاهلى جميع البطولات
ولكن تعلم من الخطيب
اسمح لى اخالفك فى النقطه دى
انا طبعا زيك شايف ان صفقات النادى لم يستثمر منها غير 10% حتى الان
بس ان مختلف معاك فى السبب
انه
مش عناد فى الزمالك
لا
لان لا شوقى ولا غالى ولا الناس دى كانت هتروح الزمالك

لا هما عارفين يعنى ايه النادى الاهلى وقيمه اللعب للاهلى
ولهم فى زملائهم السابقين ممن اقدموا على تجربه اللعب هناك زى عصام الحضرى وحسن مصطفى مثل و عبره
انما انا شايف ان صفقات الاهلى تم شرائها على اساس الاعب نفسه

بمعنى ..
الاعب كويس وينفع
هاته
مش كويس
سيبه

شوقى .. كويس برضه هنحتاجه يوم ما
عبد الحميد شبانه .. ميضرش اهه نستخدمه لو احتجناه
ابو السعود .. يلا .. لو شريف هنقعده
او لو اتصاب احمد عادل ..
كدا يعنى
انما لا اساس لحته العناد مع الزمالك دى من الاصل

اسمح لى اخالفك كمان مره
جمال كان صفقه جيده فقط لا غير
مش زى عماد متعب مثلا او فلافيو ..

وعلى فكره ..
تصحيح بسيط
انا مخنوق اوى من تجاهل الاداره لكتير من امور الفرقه
انما بصراحه
جمال اللى طلب فسخ التعاقد مش الاداره احقاقا للحق يعنى ..
واحنا مش هنلعّب لاعب مش عايزنا .. احنا مش زى ناس تانيه ..لا
احنا اكبر من كدا يا عزيزى

ثم حته انه مش عايز يدرّب لكن فى الملعب مش عارف ايه دى ازاى ؟؟؟؟
عايز تقنعنى اننا ممكن نلعب لاعب مش عايز يدرّب !!!!!!!!
طب ازاى ؟؟؟ .. طب وقت التمرين دا نعمل فيه ايه ؟؟؟
وزملاته اللى بيدربوا دول يقولوا ايه؟؟؟
ازاى يعنى بس بالعقل كدا

ادارة الاهلى الى اين؟؟  Detective2

والله بينى وبينك ..
هما كلهم عايزين استماره 6 من زمان
انما اهه
بلال بس اللى جاله عرض
وفرانسيس فى يناير بإذن واحد احد
اول واحد هنديله الاستغنى بتاعه مجانا
ادارة الاهلى الى اين؟؟  15
وهنبعت معاه عيل من بتوع كور التمرين يوصله لبوابه النادى
مع علبه جاتوه و لفه مشبك من بتاع دمياط !!!!!!!!!!!

ادارة الاهلى الى اين؟؟  Jap
هنا بقى مربط الفرس
" البدرى "
ادارة الاهلى الى اين؟؟  31
خط دفاع الاهلى المهزوز هو هوا اللى كان بيلعب بيه جوزيه
ايه اللى جد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مفيش مجامله لحد يا عزيزى دى حيره وقله حيله من البدرى
مش اكتر .. والدليل تريكه فى فانله المنتخب وفانله الاهلى حاليا !!!!!
مفكرتش فيها من الناحيه دى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ادارة الاهلى الى اين؟؟  Whistle

اما بديل معوض
فربنا الحمد لله كرمه وبيلعب حاليا فى الدورى البلجيكى
وادى النتيجه
معوض اتصاب واحتمال ميلحقش الترجى
وهتلعب ايمن اشرف اللى مكملش سنه لعب
فماتش رهيب زى دا
عشان تبقى تمشى جيلبيرتو
وتقعد غدار وفرانسيس اللى هيمشوا كمان شهرين !!!!!!!!!!!!

مش عارف ليه انا شايف ان تريكه لسه عنده اللى يقدمه
انا مش عارف ليه محدش بيشوف ادائه فى المنتخب
طب اشمعنى ليه هناك مردرد واداء وشكل وتأثير هنا لأ
تريكه اللى كبر زى ما بتقول دا بيبقى حاجه تانيه مع مدرب تانى
ازاى شايفين ان العيب فتريكه !!!!!!!!!!!!!!
وهو سورى يعنى الفريق حد فيه فمستواه مع البدرى من ساع ما مسك الفرقه !!!!
اشمعنى دا يا جدعان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ادارة الاهلى الى اين؟؟  Detective2
ادارة الاهلى الى اين؟؟  610473301
ادارة الاهلى الى اين؟؟  33favio

ادارة الاهلى الى اين؟؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
»  عفوا يا ادارة الاهلى , فأنت الخاسر الوحيد
» ₪ الاهلى .. والسير بخطى ثابته ..نحو الاهلى ..!!!
» فيديو - شلبي مفيش حاجة اسمها الشعب يريد و الزماك عطل الشناوي و يسخر من ادارة عباس)) على منتدى زعفان الاهلاوى
» لماذا الاهلى الاول ؟؟؟؟؟؟
» اغنية الاهلى